maanantai 5. toukokuuta 2014

Miksi sytytitkään roihun riehumaan?

Heissulivei taas... Reilun vuoden jälkeen :D

Pitäsköhän yrittää reipastua tän kirjottamisen kanssa?
- No, ehkä.

Vuoden aikana on taas kerenny tapahtua vaikka ja mitä!
Viimeksi kirjoittelin siitä, että olin hakenut kouluun - ja sinne myös pääsin! En nyt sinne ensimmäiseen mahdolliseen, mutta ehkä siihen parhaaseen neljänteen valintaan. Nykyään siis opiskellaan Logistiikan perustutkintoa, joten musta tulee sittenkin rekkakuski isona :p Vaikka eihän sitä vieläkään tiedä, mikä se lopullinen ammatti saati koulutus on... Onhan tässä vielä monta vuotta aikaa opiskella ammatteja!

Särkänniemen parkkipaikka 150414
Kouluhommia :p





















Ensimmäinen kouluvuosi on pian takana ja tää vuosi on mennyt äkkiä. Teen koulun ohella osa-aikatöitä puhelinmyyjänä, 09/13-04/14 lehtimyyjänä ja 05/14- aloitan nyt Fortumin sähkösopimusten myyjänä. :) Onhan se henkisesti rankkaa, mutta kyllä siellä pärjää. Myynnit on pääasiassa omasta itsestä ja tahtotilasta kiinni. Pääasiassa oon tykänny, vaikka vaikeitaki aikoja on tuolla ollu! Mut niistä on selvitty ja nyt taas ihan uudella innolla painan töitä.
Kevätminä ja uusi itseneulottu kaulahuivi :)

Kotipizzan vakituinen sopimus päättyi mun koulun alkuun ja en voinut jatkaa edes osa-aikaisena, koska mulle puhkesi tosi paha käsi-ihottuma. Tänään oonki menossa vihdoin ja viimein monen eri kortisoni- ja perusrasvakierteen kautta allergiatesteihin. Josko sieltä löytys syy tähän mun ihottumaan...

Oon myös aloittanut elämäntaparemontin - herkuttelu-minä on takana päin! Kolme-neljä viikkoo takana tätä remonttia ja painoo on lähteny kunnialliset ~6kg. Aamulenkeistä on tullu rutiini, myös muu treenaaminen alkaa pikkuhiljaa maistua. Pikkuhiljaa alkaa urheilukärpänen purra ja kovaa :D Mut se on hyvä vaan. Vielä kun tuon rakkaan avopuolison sais innostumaan terveellisestä ruuasta ja liikkumisesta, oispahan yhteinen elämäntapa sitten.. Kyllä se nykyään korpee, kun toinen mässää vieressä ja ite vedät rahkaa...
Eräs aamulenkki.
Lauri Tähkä Kuopion Musiikkikeskuksella 141113♥
Lauri Tähkä :3



















Mutta tässä pikaiset kuulumiset, nyt pitää rientää ihotautien polille KYSiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti