tiistai 30. marraskuuta 2010

Millainen olen? - Tavallaan jokainen on surullinen

Millainen pörriäinen täällä blogin takana pyörii? Tälläinen minä olen:


Kuinka vanha olen?

- 17 tällähetkellä, vuosimallia -93.

Millaista musiikkia kuuntelen?

- Lähes laidasta laitaan menee. Soittolistalla mm. Eppu Normaali, Trace Adkins, Paleface, Pariisin Kevät, Francine, Sonata Arctica, PMMP, Raaka-aine, Reckless Love, Rise Against, The Baseballs, Shinedown, Lauri Tähkä&Elonkerjuu

Miks alotin blogin?

-Koska tykkään kirjottaa ja tykkään myös jakaa mielipiteitä(Omasta kirjoituksesta että omia mielipiteitä asioista!)

Missä asun/mistä kotoisin?

- Kuopiosta kotoisin ja Kuopiossa edelleen asustan. :)

Onko minulla lemmikkejä?

-Ei ole - allergian takia. :/


Mitä harrastan?

-Epäaktiivisen aktiivisesti kuntosalilla käyntiä, lenkkeilen, tanssin/muuten jumppailen kotona.. Hevosharrastelen silloin kun mahdollisesti kerkeän! (:


Mitä odotan tulevaisuudelta?

- Valmistumista ammattiin ja 18-vuotissynttäreitä! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti